Bakdag

Hej bloggen! Nu har jag och Xina bakat bröd och kakor ända sedan klockan halv 12, och det blev en hel del. Värt att nämnas är Xinas kaka som flödar i fett, haha den blev lite misslyckad i ugnen nämligen och jsäte som bara den så nu har vi fått lappa ihop den...Jag däremot gjorde en perfekt chokladkaka :p

Vi ska ha med oss dem till Örebro och ge till Ulla som vi ska bo hos :) Jag brede två stycken brödbullar som jag ska ha med till jobebt, ska jobba på hemtjänsten och jag börjar om 20 minuter...Tajmat att dom ringde idag för nu börjar det bli lite tråkigt att vara ensam hemma hela tiden och Andreas ska spela bandy ikväll. Nu ska jag och Xina göra iordning ett vaccin som vi ska ta innan vi åker till Egypten, det är mot magen någonting. Sedan ska jag gå till jobbet, vi ses ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback