Träna lite?

Idag åkte jag två timmar enkel väg för att vara i skolan 15 minuter. Härligt. Jag gick till MQ och frågade efter mitt halsband som jag glömde i deras omklädningsrum igår men såklart så finns det inte några ärliga människor som lämnar in saker dom hittar utan dom tar det istället.

Nu sitter jag och spelar betapet, Xina är helt fast i det och spelar det hela dagarna och nu börjar jag också tycka att det är roligt så jag har spelat det tre gånger nu. Fast jag har förlorat varenda gång, jag är skitkass men jag lär mig väl. Snart kommer Xina hit så ska vi ut och springa, och det innebär att man joggar och när man inte orkar mer så går man. Jag tränar inget, jag är lat kan man säga. Men härom dagen fick jag mer panik än vanligt för jag kände att jag började få en valk där jag inte haft en innan. Eller jag kanske har haft den innan men jag har haft lite dåligt samvete över allt som jag ätit under jul så då bestämde jag mig för att försöka skärpa mig. Det brukar funka en månad eller något i alla fall så nu ska det bli en liten tur idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback