Gårdagen kommer lite sent

Igår blev det inte av att skriva så jag uppdaterar nu istället. Det var trettondagen, dagen när man ska slänga ut granen och julsakerna. Men dom får stå kvar ett tag till hos mig, i alla fall över helgen. De skapar stämning och nu när man väl har tagit fram dom så får man passa på att njuta. Det betydde även att alla var lediga från sina jobb men jag hade inte så mycket nytta av det, jag är ju ändå ledig från skolan men snart börjar det igen tyvärr, på torsdag. Men njut av livet medan det är roligt! ;)

Det var det jag gjorde igår nämligen, tittade på film, pinsamt hur många filmer jag har kollat på detta lovet, ägnade lite tid åt mig själv och la masker och sånt. Dessutom hjälpte Andreas mig med att fixa till våran höga, vita lådhurts och såga av en sockel på den och sätta ihop den lite bättre än innan. Jag hjälpte faktiskt till litegrann också.

På kvällen åt vi gröt med Xina och Johannes, och Johannes fixade våran skrivare (äntligen funkar den!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback