Olösligt dilemma

Idag blev det självklart lite shopping efter skolan igen, det finns två oundvikliga problem med att ta sig från stationen till skolan och det är att antingen ta vagnen och då får man inte den där soliga promenaden som man behöver. Det andra alternativet är att man helt enkelt går och får lite luft, men då är affärerna så smarta att dom har lagt sig precis ivägen så det går ju inte att undvika att gå in där om man har lite tid över. Antingen för mycket shopping eller så missar man en välbehövlig promenad. Ni märker vad jag väljer. (Men bara för det så hittade jag äntligen min stickade väst idag!)

Nu  är jag nästan klar med min packning som jag ska ha med till Örebro, försöker att inte glömma något bara...Hela lördagen ska vi bada så då behöver man ju inte så mycket förutom badkläder så det är ju rätt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback