Dagens shoppingfynd

Idag var det första dagen i skolan efter lovet, men mjukstart med studiebesök på ekocentrum och en simpel föreläsning. Men det var tillräckligt jobbigt att ta sig upp på morgonen så efter skolan shoppade jag mellandagsrean i Göteborg, hann inte hela såklart men Nordstan och Kungsgatan i alla fall. Det var väldigt skönt att bara gå och titta bland alla röda lappar, och lite ordinarie priser.  Det slutade i alla fall med ett långt linne med knappar och så hittade jag ett sånt hårband som jag letat efter på Gina tricot. Och när jag såg den rosa mössan så bara tänkte jag att "den här behöver jag inte men den ska jag ha ändå" Jag gillar färgen! Armbandet är från Topshop och glosset från HM.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback