Allt återgår till det normala?

Idag har vi haft två långa föreläsningar i skolan, intressant för nu är det mer konkret med sådant som man har nytta av i verkliga arbetslivet. Det är jätteintressant!

Nu har jag tagit bort julstjärnorna och juldekorationer, det var på tiden *host* men jag gillar dem, när man väl har tagit fram dom så kan dom väl få stå framme lite. En annan orsak är att lampan var trasig i förrådet där det ordinarie sakerna stod så jag kunde inte hitta dom härom dagen när jag tänkte ta tag i det. Men idag laddade jag upp innan och tog lite sats och så rusade jag in och lyste runt med ficklampa tills jag hittade det. Passade på att använda dekorationssand och potpurri som jag köpte på IKEA för ett tag sedan och piffa till det lite.

Så nu börjar den juliga känslan försvinna och livet återgår till det normala, låter det tråkigt? Nej, livet är härligt och snart kommer våren och sedan sommaren! Jiho!


 
Idag var det föreläsningar från åtta till tre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback