Mina försök att bli nyttigare

Idag har jag fjort något uppseendeväckande, jag gjorde havregrynsgröt till frukost! Jag tycker inte om det men så var jag lite trött på att äta macka så jag tänkte att jag kunde försöka vara lite nyttig och ge mig på gröten vilket jag gjorde, det var lika äckligt som jag hade för mig men med en stor sked sylt på så gick det ner i alla fall. Jag får väl försöka vänja mig för det är lätt att göra och går fort och så är det nyttigt, utan för mycket sylt alltså.

Nu har jag varit vuxen och betalat massa räkningar som har trillat ner i brevinkastet på senaste, men nu är det gjort så slipper man dom.

Nu ska jag snart gå till tåget, det är skola idag och idag kändes det faktiskt skönt att inte sitta i morgonrock fram till klockan ett för att sedan ta på sig leggins eller mysbyxor. Idag blev det istället Nudie-jeans, Bondelid-linne och en gammal mormors-kofta. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback