Dagens detaljer

Efter powerwalken imorses tog jag en lång kall dusch för jag var svettig över hela kroppen. Haha, ett tag gick jag som om jag gick med stavar (fast jag hade inga stavar) för det ska vara ännu bättre, och då höll jag stenkoll så att ingen såg mig. Det ser ju inte lite dumt ut att gå där och vifta med armarna i luften. Jag kände mig så duktig och tänkte steka pannkakor när jag kom ur duschen men tyvärr var äggen slut så det gick i stöpet. Nu har jag sysslat med massa små saker som behöver göras.

Nu ska jag fortsätta med tvättberget...


Gjort det lite fint hemma...


...fixat lite dekorationer inför lördagens gardenparty...


...och överträffat mig själv med en supergod middag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback