Ett utplånat minne

Tjaaaaa! Vad gör jag idag liksom, humhum, det kan man fråga sig? Då ska jag tala om för er att jag lyssnar på Cher och har med min skickliga försäljarförmåga sålt en fiol till ett stackars försvarslöst barn. För vansinniga pengar.

Fast det var tjejens mamma som köpte den och jag sa inget bra om den men dom köpte den ändå efter att de hade tittat på den i tre sekunder så sen var den saken ur världen. Pengarna ska jag lägga i "Svarta pengar-burken" så att vi kan åka utomlands snart. Vi lägger nämligen pengar i den burken ibland, typ för en sån här grej, eller om man får lite pengar av någon som är skyldig ett par hundra så kan man stoppa pengarna i burken. Förra gången åkte vi till Egypten för dom pengarna, nu får vi se vad det blir nästa gång.


Hittade en sjukt snygg sailor-randig tröja från GTs höstkollektion igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback