Födelsedagsaktiviteter

När Andreas kom från jobbet idag åkte vi till Uddevalla och uträttade lite ärenden, vi tittade på tapeter , utbudet är lite större än här i Ljungskile och faktiskt så hittade vi allt vi behövde, vi köpte in med oss några men nu vet vi i alla fall vad vi ska ha. Det blir en ljus tapet med lite glansigt mönster i köket och i sovrummet vitt med en gråsvart fondvägg. Så mycket ljusa tapeter som möjligt försöker vi välja för att få det att se lite större ut.

Sedan köpte jag med tyg och kantband för att sy ett fodral till min nya symaskin, samt fler spolar till den. Sedan blev jag bjuden på födelsedagsmiddag på Butlers, det enda respektabla stället som serverade mat såhär mitt i veckan. Vi beställde in marinerade fläskfilémedaljonger och örtpotatis med rödvinssås, Det var bland det godaste jag har ätit, det smakade riktigt gott alltså!


Andreas ville att vi skulle ha kvittoimitationer i köket


Vi köpte med knäckglass, naturrgodis, mina favoritchokladkulor från Lindt och brända mandlar hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback