Kan inte klockan bli 4 snart

Det känns som att det är seneftermiddag nu men det är väl för att jag har varit vaken så länge. jag gick upp halv sju och gick ut och gick en morgonpromenad längs vattnet. Det var skönt när det blåste lite för det var redan varmt då, så jag var glad att jag inte tog sovmorgon, då hade jag väl dött i värmen.

Eftersom nätet hade kraschat så fick jag gjort riktigt mycket i förmiddags, bland annat rensade jag igenom massa pärmar med papper och slängde hälften, tvättade (och så tittade jag på lite gamla OC-avsnitt). men nu har det kommit igång igen och jag sitter och skriver handlingslista till eftermiddagen, vi ska till Torp och handla.


Bild från igår, t-shirt JC, jeansjacka Primark, chinos H&M, converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback