Dagens planer

Då var arbetsdagen över och morgondagen är veckans lediga dag så nu börjar min helg kan man säga. Det är en lång vecka den här gången med sex arbetsdagar, men money, money, money...

Om ett tag ska jag ta bilen ner till Stenungsund och möta upp Andreas efter jobbet, han ska inte jobba över idag! Vi ska bland annat lämna tillbaka en sak som vi fick i födelsedagspresent från farmor och farfar eftersom vi tyvärr redan har en sådan. Vi får se vad det blir istället som får följa med hem, något nytt andvändbart hoppas jag. Jag ska kika i lite affärer och sedan blir det en matbit eller en fika på bryggan om det är fint väder.


Fortsätter med mitt läsmaraton, har redan läst fyra böcker på två dagar, rätt tjocka saker. Senast i radan är Denise Rudbergs "Jenny S"

Kommentarer
Postat av: julia

fint väder?

dröm kära syster :P

2009-07-15 @ 17:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback