Blir födelsedagar bara bättre?

Godmorgon!

Dagen igår var en väldigt lyckad sådan, förutom regnet som vägrade att sluta droppa ner så vi ändrade planerna och var inne i början. Vid lunchtid när vi var ute och papperdukarna blev förstörda, en vas välte och tältet nästan blåste bort övervägde vi att ställa in allt och jag var RÄTT SÅ besviken. Minst sagt. Men sedan bestämde vi oss för att i alla hast flytta in allt och knö in alla inne. (Tack att vi städade härom dagen!) Det kom släktingar, vänner och familj så det var helt enkelt bäst!

På kvällen kom kompisarna och vi åt ute i trädgården, grillade och stoppade marsmallows i öronen, ja lite allt möjligt alltså. Sedan hade jag fixat en lek som vi gjorde inne, och näst intill förstörde parketten när vi kastade en jättestor tärning. Till slut blev det efterfest med CS/film, själv kom jag inte i säng förren klockan 4. Jag visar lite bilder från igår så får ni se själva.



Härligt med stora paket...


Ludvig

Japp, det var trevligt


Sedan var det dags att göra iordning för nästa laddning folk.
Himlen sprack upp och gav oss sol i precis lagom tid till kvällens party


Fredrika och Anna


Vi anställde våra egna kypare, Jonas och Patrik


Själva satt vi ner och blev serverade...


Sista bilden för kvällen, sedan glömde jag helt enkelt bort att ta fler bilder

Kommentarer
Postat av: Camilla!

Stort grattis Linda! Fyller du idag eller redan fyllt? :)

2009-07-12 @ 21:11:46
URL: http://annacamillavictoria.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej, jag fyller den 21 men det passade bäst att fira nu för jag jobbar mycket helger annars :) hur känns det att vara i Sverige nu då?

2009-07-12 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback