Magiska stövlar

Ja, då var det färdigjobbat för denna veckan, och hälften av veckorna har gått, 4 veckor kvar bara! Jag har precis blivit bjuden på middag till mina kusiner så jag ska dit efter ett besök på vårdcentralen, ska fylla på en vaccination. Annars är eftermiddagen och kvällen vigd åt förberedelser för morgondagen, vi hade tänkt att sätta upp partytältet ikväll men denna dagen - ett regn.

Det har vräkt ner som bara den men mina söta gummistövlar har räddat mig. På tal om det så är det mina gummistövlar och ett par örhängen som jag har fått mest komplimanger för på jobbet. Lite lustigt för det är inte så jättesnygga så. Men varje gång jag har stövlarna får jag minst 5 komplimanger om "Vilka söta stövlar!", "Å vilka fina, ja det finns ju så mycket roliga stövlar nuförtiden" osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback