Pysseldag med mig själv

jag håller på med en helrenovering av mig själv just nu, det kändes dags, jag luktade nåt åt det sura hållet när jag kom hem från jobbet idag. Vet inte vad det kan ha varit men en härlig blandning av alla konstiga lukter som folk har hemma, rök, matos och skumma duschtvålar gissar jag.

Jag har tagit mer än en timmes dusch nu och haft framme kroppspeelingen, rakhyvlar, nagelborstar och fotfilen. Skönt att få det gjort, jag la även i mer färg i slingorna, det började bli någon centimeters utväxt nu så det kändes dags. Denna gången ska jag sköta om mitt hår bättre, förra gången lät jag slingorna växa ut ca 10 cm och det var inte särskilt snyggt.

Nu ska jag fortsätta med att fila och måla naglarna, föna håret och se hur det blev, noppa ögonbrynen och diverse småsaker som jag är i stort behov av. Det känns på ett sätt lite ogjort att göra allt detta medan jag fortfarande jobbar varenda dag, man blir så äcklig igen efter ett tag. Men när semestern börjar ska jag definitivt göra det igen.



Mitt schampo luktar kakao - perfekt för chokladälskare som mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback