Söndag

Denna söndagen innehåller mycket saker, dagen startades med en promenad i bästa promenadväder och sedan en kall och snabb dusch på det, vi tänkte nämligen åka till kyrkan idag så jag hann som vanligt inte riktigt med i svängarna. Men räddningen blev att knyta skorna, kleta på lite mascara och ta på sig koftan i bilen istället och då hann vi faktiskt i tid nästan.

På vägen hem stannade vi till på Resteröds, dom hade öppnat sin nya lokal som de höll på att bygga förra gången som jag var där, och där hade de lagerutförsäljning. Hälften, om inte mer, av grejerna var värsta 70-tals kläder eller för personer i 70+åldern men som tur var fanns ju den vanliga butiken kvar också. Jag köpte en färgstark klänning, och sedan kom jag på att Simon har kalsonger i samma färger och mönster, så då kan vi ju matcha varandra ;) Andreas köpte massa t-shirts, stickade tröjor och t-shirts så det blev en megakasse att ta med hem sen.

Nu har vi ätit och jag börjar jobba om en halvtimme...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback