Tacos och husannonser

Det gick inte så bra med sömnaden, det blev inte klart men jag ska fortsätta på söndag eller i nästa vecka med det så att det blir klart. Det tar nog lite tid för jag vill gärna att det ska bli bra och funktionellt. Hann med tre av fem sidor i alla fall och sedan gick vi till Andreas föräldrar och åt tacos och hade det väldigt trevligt förutom att jag var sjukt trött. Men det är ju fredag imorgon. Det låg en bilaga med husannonser framme och det utbröt en diskussion när Andreas hittade ett hus ute i buschen som han var lyrisk över hela kvällen och seriöst ville att vi skulle köpa. Nu börjar han komma ner på marken igen men inte riktigt, han mumlar fortfarande om lila väggar och röda stugor med en brunn...

Jag i linne från Vero Moda, kofta Resteröds, jeans från Gina tricot och converse. Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback