The Hills viker för städningen

Jag kände mer för att dra igång en rejäl supernoga-städning så det blev det istället. Just nu håller jag på att byta lakan i sängen och vädra täcken och kuddar så gott det går, inte helt lätt när man inte har någon balkong men jag använder mig av fönstrena så gott det nu går. På tal om fönster så bor det massa duvor på taket och de har lagt två stora fågelskitar på köksfönstret så det ska jag ta bort också. Äckligt, jag vet, men det ser inte så snyggt ut.

Vad varm man bli av att dammsuga förresten, även om vi inte har balkong så har vi en dusch i alla fall och den ska jag använda sen.

Jag min klant gjorde sönder kannan som är till kaffekokaren-lyckat, men får köpa en ny ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback