Torsdag

Regn, regn, regn, men glada miner ändå, jag hoppas att det kommer att bli fint väder om två veckor när jag får semester om det håller på att regna såhär nu. Jag har sprungit mellan bilen och vårdtagares hus och lägenheter hela dagen med en jacka på huvudet, efter ett tag satte jag på mig den, det var lite enklare att få med sig alla grejer in då också.

Nu sitter jag med morgonrocken och torkar lite, dricker varm choklad och har tänt ljus, det är dagen när man bara vill sätta på en film, äta glass och dricka choklad i soffan. Men det är lite segt det med, med tanke på att jag itne har någon film som jag vill se just nu. Istället ska jag sätta mig och försöka få till något som liknar ett symaskinsfodral. Hur det går får ni se om en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback