BlubbBlubb, jag lever

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men dagarna går åt till att jobba och när man kommer hem är det fullt med saker som ska göras och som man ska ha tid till. Men idag slutade jag en timme tidigare och har en timme på mig tills vi ska åka in till stan, vi ska titta på matta till vårat nya kök och så ska jag byta några spolar till symaskinen, jag köpte fel sort förra gången nämligen, fast gubben sa att det var sådana som skulle passa men det gjorde dom i alla fall inte.

Sitter och mumsar på ett ägg nu...alltid när jag kommer från jobbet är jag liksom sugen på nåt, har någon konstig smak i magen, en konstig blandning mellan däst, torr och mätt känsla men ändå slår det aldrig fel. jag måste alltid ha något litet när jag kommer hem, men inte nåt sött utan mer ett löskokt ägg, en matmuffins eller något sådant. Det är lite irriterande för jag är inte hungrig men det känns ändå weird i magen.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback