Värme-experiment

Nu har jag gjort allt som går för att det inte ska bli smällvarmt här inne idag, det nya experimentet går ut på att dra ner alla persienner och ha fönstrena stängda och bara ha på ACn på 16 grader på full effekt. Ikväll får vi se om det funkar eller om det har trängt sig in värme ändå.

Igår handlade jag på torp, köpte en massa saker som pappersdukar, chips, och läsk inför vårat kalas. jag är så taggad och håller på att planera allt, har beställt bordsdekoration från USA och tittat ut ett partytält som vi ska köpa om det regnar tex. Det lät avancerat men det är inte så särskilt, bordsdekorationerna vet jag inte ens om det kommer fram innan dess men jag har chansat, annars är det bara att använda någon annan gång.

Jag hittade faktiskt lite fint på rean också, bland annat linnet nedanför (80 spänn på H&M liksom!) och så köpte jag stranddynor för lite komfort på stranden. Ja, hela bilen var full sen och jag satt och svettades som en varmkorv på kokning. Men slutet gott, allting gott, jag ska inviga stranddynan klockan tolv när jag ska iväg och bada med mina systrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback