Dagens som min syster

DAGENS VILL HA: Fint väder, riktigt sommarväder så att man kan bada

DAGENS LÅT: Right here Right now - BWO

DAGENS BÄSTA: Två korta promenader och två nya böcker

DAGENS SÄMSTA: Att jag hade det lite smålångtråkigt på eftermiddagen när jag satt här ensam

DAGENS HÄNDELSE: Kvällsmat hos svärföräldrarna

DAGENS MISSLYCKANDE: Att det var stängt när jag skulle köpa examenspresent till lillebror

DAGENS SYN: Gick förbi ett hus och på uppfarten stod en fet gubbe med armarna i kors och lutade sig mot en bil medan hans fru och femåriga son stod dubbelvikta och tvättade den andra bilen. jag uttryckte fullt hörandes mitt ogillande över situationen. Det såg verkligen ut som om han var en som tvingade dem att arbeta medan han stod och såg på och njöt av deras plåga.

DAGENS MAT: Pitabröd med massa god fylllning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback