Det finns bara en sak att göra

Efter jobbet stack jag och Xina till kallbadet och tog oss ett dopp, solade och jag fortsatte på min bok som jag lånade igår. Väldigt kul bok med mycket humor måste jag säga. Det var faktiskt inte lika varmt idag som det har varit men det var nästan skönt, nu kunde jag gå de få hundra meterna utan att hela kroppen kändes som att den sprutade ut svett ur varenda liten por. Det kändes som att ett bad var det enda rätta att göra idag ändå.

Som om vi inte hade fått nog så mötte vi upp våra kompisar målarna ute på Ulvön för att bada, fotografera maneter och lyssna på musik och sjunga allsång, riktigt trevligt! Nu blir det tagliatelle med gräddsås för min mage har knorrat i en timme nu efter mat...ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback