Dags att krypa ner i sängen...

Det blev lite tjuvstart på skolavslutnings-firandet hemma ikväll på grund av att vi direkt efter skolavslutningen ska åka till min kusin som tar studenten samma dag. Så vi firade Simon hemma med färskpotatis, grillat kött, glass och paket (ja, jag gick till butiken dagen efter när den var öppen). Vi hade köpt två par kalsonger från Resteröds, mamma började gapflabba när hon såg ett par som var randiga. Hon tyckte att de såg ut som sådana badbrallor som gubbarna hade förr, med hängslen. Hmm...

Nu ska jag lägga mig för att orka upp till den riktiga skolavslutningen imorgon och studentfirandet!


Imorgon blir det studentmottagning för Jennys!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback