Armband

Vaniljglass gör susen när man sitter och börjar bli seg i huvudet, har ju suttit här i fyra timmar snart utan någon paus. Har klickat lite på ebay också, har bjudit på små organsapåsar som jag har tänkt att ha smycken och andra småsaker i. Nu har jag förslutningsbara påsar i plast, ni vet sånna där som man sorterar små delar i, som små dioder och sånt där. Men nu ska det blir lite finare jag jag tänkt mig så jag hoppas att jag vinner dom.

Dessutom bjöd jag på ett läderarmband, nu till våren och sommaren vill jag mixa flera olika armband på armen, så jag letar lite olika sorters. Såg ett fint på Lindex igår men det fanns bara i turkost och vitt, men jag ska kolla på torp i eftermiddag om det finns i annan färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback