Bästa helgstarten!

Börja dagen med en bra frukost heter det ju och idag gjorde jag till och med en minibrunch till mig själv, lyxigt och gott! Jag gjorde amerikanska pannkakor med glass och frukt, löskokta ägg, mjölk och en apelsin. Anledningen är att jag har en väldigt lång dag idag, åker hemifrån alldeles strax och är inte hemma förrens halv 7 ikväll. Väskan är laddad med frukt och vattenflaskan, men jag är alltid hungrig när jag kommer hem ändå, matvrak som jag är.

Jag ska ju på en styling i nordstan med metros mode- och skönhetsgäng i eftermiddag och direkt efter det ska vi åka in till Uddevalla ett tjejgäng för att äta thai och gå på bio så jag kan inte annat än att vara helt uppåt idag. Solen fortsätter dessutom att lysa idag, hallå jag längtar efter att slänga undan vinterkläderna nu! Försökte mig på en vårig outfit idag med ljusa stentvättade jeansleggings från Gina och en halvtransparent överdel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback