Choklad gör mig glad


Jag frossade i choklad från Åres chokladfabrik när jag kom hem, helt enkelt därför att jag kände mig helt off, som om jag inte orkade någonting. Och då blev jag grinig uppepå det och det kändes inte som att jag var jättetrevlig för min omgivning. Men efter en sådär 4.5 supergoda bitar och den lilla promenaden fram och tillbaka från städet så var jag fit for fight igen.

Så nu slänger jag in ett inlägg här, sedan ska jag värma mina matmuffins som ni kanske minns att jag gjorde för ett tag sedan och frös ner. Dom är supergoda och jag älskar den perfekta mixen av något riktigt gott och nyttigt, då kan man äta utan att man skäms för det. På tal om det så har jag levt på glass den sista tiden känns det som, jag måste ta tag i mig själv, men hur lätt är det när det inte finns en enda som vill träna med mig. Ja, det är kanske inte mig dom har något emot, tror jag inte, men dom tränar andra saker eller inte alls. Det är inte särskilt uppmuntrande för mig när jag försöker skärpa till mig. Jag skyller inte på dom alltså, det är mitt eget fel att jag är så svag att jag måste ha någon som peppar mig, men det hade underlättat lite tror jag.


Kommentarer
Postat av: Anna

HEj! När jag kommer hem kanske vi kan träna tillsammans. JAg har i alla fall ambitionen att göra det här också, men det är som du säger, det är svårt att hålla ambitionen uppe när man är själv...

2009-03-05 @ 14:54:35
Postat av: Linda

gott! sure! :)

2009-03-05 @ 15:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback