Direkt från skolan

Skolfrökens direkta iakttagelser, direkt från klassrummet (jaja, grupprummet då) Jag hann inte blogga något i morses så jag tänkte att jag skulle ta chansen nu, sitter ändå och ska skriva ut en blankett från nätet. Men den här datorn är lite seg så jag vet itne om den kommer ut denna dag. Hmm...

Igår kväll läste jag att det var vårväder i London, så när vi kommer dit om en månad är det bara på med vårkappan och ut på gatorna alltså. Det ska bli härligt, det är ju inte så länge kvar, 1 månad men det hinner nog bli ännu varmare. Det är förresten perfekt att åka då, precis innan våren hinner komma hit på riktigt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh ska du komma hit? vad kul! vad ska du göra? :)

2009-03-10 @ 23:00:27
Postat av: camilla

det var jag camilla som skrev, men det föll bort:S

2009-03-10 @ 23:03:43
URL: http://secondtimearound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback