En lugn kväll

En lugn onsdagskväll hemma hos oss, det känns ganska ovanligt men så är det i alla fall idag. Annars brukar det vara fullt upp med någonting, folk här, vi är borta hos någon och om det inte är så finns det alltid annat som tar tid, vanliga saker som disk, dammsugning, tvätt eller något som behövs fixas till på något sätt. Men inte idag, jag läser bloggar och Andreas har slängt sig i soffa med en bok. Det är tyst och lugnt, vi är ganska inne i våra egna göranden och det är inte ens musik på.

Nu ska jag sätta mig med en bok också, ni får ändå erkänna att vi har ett samstämmigt intresse. Att jag sitter med en bok som jag ska ha läst till imorgon är en annan femma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback