Favorit i repris

Oj, vad mycket grejer som jag fick iväg idag på loppisen, som förövrigt blev den sista den här omgången, det blev verkligen lyckat, massa saker fick jag iväg, om inte för pengar så gratis. En del saker var lika bra att ge bort eftersom jag aldrig använder det över huvud taget, men det rullade inte pengar ändå. På slutet fyndade vi riktigt mycket, de som var kvar då och jag snodde åt mig några riktiga fynd som jag verkligen är nöjd med! Bland annat några fina kjolar, ett halsband och en väska ...

Sedan lämnade vi allting som det var och åkte och tittade på hockeymatchen HV-Frölunda med Andreas och Johannes som satt med en stor godispåse och en läskflaska var. Vi som var vrålhungriga norpade åt oss hela godispåsen för oss själva och satt där och tuggade. Men trevligt var det eftersom Hv vann, typ utklassade Frölunda kan man säga. Nu har Johannes och Xina varit och hämtat alla kassar och klädstångar, efter en liten händelse som orsakade en översvämning på vårat golv. Vi hade en sprejflaska som Johannes såklart skulle leka med och spruta ner Xina med och så tappade han den i golvet och då var inte den fastskruvad ordentligt så vattnet rann ju ut på golvet och skvätte på det mesta. Komiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback