Fyra viljor ska bli en

Morning folks as you say in the big cantry in väst!

Idag är det en lång skoldag med två möten på eftermiddagen, suck, jag som har så mycket skolarbete att arbeta med. Men det är sista dagen idag så det får man väl bjuda på helt enkelt, jag får inte glömma att min handledare ska skriva under nårga papper att jag har varit är heller som jag gjorde förra gången.

Igårkväll var vi hos Fredrika och planerade våran hälsa-på-Anna-resa och det är inte klokt vad det är krångligt med resor hit och dit, men nu har vi i alla fall bokat alla tåg och bussresor som vi ska ta oss mellan ställena. Puhu. Vi var lite oense om vad vi skulle göra för alla drog åt varsit håll, jag åt shoppingen och Primark, Fredrika åt kyrkor och berömda byggnader, Esther ville bara vara och sitta på fik medans Kicki körde på varianten att "jag vägrar att åka i onödan för att inte bli åksjuk. Jag åker bara mellan hotellet-Primark-stationen! Men vi lyckades lösa det så att alla blev nöjda med att första planera in Primark, sedan en kombination mellan Esther och Fredrikas förslag så nu ska väl alla bli nöjda?!

Sedan gick jag och städade som jag bara gör varje dag, höhö, och det tog inte lite med tid heller, typ två timmar för det var inte sant som dom hade grisat ner, skvätt och fotspår överallt. Det är synd om studenter som måste slita som städerskor samtidigt som dom har tusen andra saker. Men det var ju tack vare det som jag vann den där stylingen på fredag, för om jag minns rätt så rimmade jag ihop nåt om att jag pluggade och jobbade och sånt där. Så inget ont som itne har något gott med sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback