Godmorgon

Världens sämsta på att blogga denna helgen har jag varit men jag har inte prioriterat det, har haft så mycket annat. I går vaknade jag inte förrän tolv och åt frukost framför TVn med Andreas och hade OC-maraton ända tills halv fyra på eftermiddagen då jag skulle jobba. Det är då kul när båda gillar en serie, tråkigt att sitta ensam och göra det. Vi satt och mumsade på kokosbollar och tänkte inte få dåligt samvete för att vi inte gjorde något vettigt.

Sedan jobbade jag och när jag kom hem vid tio lagade vi mat och tittade på tre avsnitt till så det blev rätt sent igår, med tanke på att det var tidig morgon med skola och jobb idag. Men jag har pallrat mig upp men kommer säkert att somna på bussen ner. Idag är det en kort dag så jag kommer hem runt två tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback