Hektisk helg

Det luktar fortfarande av brödet som jag bakade i eftermiddags nu när jag kom in genom dörren, har varit på ett väldigt roligt dubbelfödelsedagskalas nu, blev fnittrigare och fnittrigare ju längre kvällen gick och satt och försökte att verkligen behärska mig. Kände egentligen för att bara skratta jättemycket och vara allmänt tramsig men det passade sig itne riktigt. Folk brukar tycka att jag blir lite väl fnissig ibland, speciellt tror jag inte killar förstår sig på fnittriga tjejer, i alla fall har itne jag stött på någon sån. Eller min bror kan visserligen vara  lika tramsig och fnittrig som jag men annars är det nog inte så många.

För övrigt måste jag erkänna att jag har misskött lägenheten denna helgen, har inte varit hemma nästan alls och när jag var hemma har jag haft massa att göra så jag har dragit fram utan att göra iordning så fast att jag städade i gårkväll så är det dags igen. Disk från bakningen och tvätt i tvättstugan som väntar på att bli nedplockad.. Men det får jag ta tag i morgon, orkar inte ta det nu, dags att krypa ner och läsa lite i sängen hade jag tänkt.

Vi hörs imorgon igen!


Midda med Xina idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback