Hemmafrulördag

Amerikanska pannkakor fortsätter sin succékantade bana hemma hos mig, kände att det skulle sitta fint nu på morgonen och nu har jag ju tid att göra det och har inte bråttom till skola eller något. En grapefrukt ska jag också mumsa i mig, som min nya vana bjuder. Gott!

Har tänkt att baka bröd sedan, om jag orkar, och så måste jag gå och göra städjobbet, hann aldrig det igår... Sedan blir det lite plock här hemma och så ska jag hämta sista tvätten. Ikväll är det födelsedagskalas med kompisagänget, det ska bli kul. Jag ska gå med Xina och Esther, eftersom A är borta och Johannes inte ska dit så tänkte vi att vi tre singeltjejer kan ju slå ihop oss. Vi har lyckats komma på en lite tråkig men ändå okej present, det var svårt att komma på en present med tanke på att ingen av oss skulle till Gbg elelr Torp eller något innan ikväll men nu har det fixat sig. Det blir helt enkelt en gansksa tråkig dag med saker som måste göras här hemma, som jag inte tycker om att göra på lördagar i vanliga fall men idag blev det så, vet inte vad jag ska göra annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback