Idag ställer vi om till sommartid

Godmorgon, har sovit till sent på dagen eftersom vi ställde om klockan inatt till sommartid! En timme framåt blir det, en timme som man missar. Det låter härligt med sommartid, ändå lite förhoppningar om att det faktiskt är sommar snart fast att det är snö kvar. Jag hoppas inte att det snöar mer nu, delvis på att mina stövlar gick sönder igår så jag har inget att gå i nu om det skulle bli så...

Idag ska jag börja jobba halv fyra och innan dess ska jag hinna klart med dammsugarna och med att plocka iordning på en hög med väskor och skor som jag fortfarande inte har tagit tag i sedan i torsdags efter loppisen. Nu ska jag duscha för att sedan göra frukost till mig och en annan sjusovare som fortfarande ligger och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback