Jag håller mig uppdaterad på hemmafronten

Hej i lingonskogen!

Nu har jag suttit och chattat med mina systrar, en på msn och en på skype i typ en timme om inte mer. Julia har tjötat om sin bloggdesign i en kvart nu och jag måste kolla varenda en innan hon bestämde sig för den första. Grattis till mig, jag börjar bli helt snurrig nu. Och galen, Julia skriver så knäppa saker så man skrattar typ hela tiden. Så tramsig e hon, ja och Xina har lite mer samma humor på lite samma nivå men Julia har typ tramshumor och jag håller på att skratta ihjäl mig ibland.

Men nu ska jag gå ut med Xina och Esther på en promenad, de tska bli skönt fast det är rätt pissigt väder men det är roligt att gå med dom och sen så känner man sig lite piggare :) Sedan kommer Xina, Julia och hennes kompis Sofia hit på tjejkväll, Andreas har åkt iväg ikväll, han tröttnade väl på mig haha. Vi ska titta på en riktigt tjejig film och äta kvällsmat.

Nu måste jag klä på mig och gå men jag uppdaterar igen ikväll, ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: julia

Tjoho!

Asså linda man uppskattar dig så väldigt mkt so syster! Du betyder mkt!" HAHA du kanske märker att jag e lika tramsig som förut;P men jag e ju bara ett barn... Bilden på dig va snygg. Bra för sånna som inte känner dig, dom kommer fatta precis vem du e !!! höhö ses ikväll då!

2009-03-05 @ 18:13:35
URL: http://misshallman.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback