Jönköping över helgen!

Efter en dag i skolan med talangjakt hela dagen(!) var jag vägen om tandläkaren och gjorde städjobbet där, tur att dom slutade tidigt idag för vi ska ju åka snart. Jag kom på igår när vi kom hem att jag har ju inte packat eller någonting, så det får jag göra idag, för oss båda eftersom vi åker så fort A kommer från jobbet.

Det kommer bli världens myshelg har vi planerat, bara umgås hela helgen med varandra. Ikväll blir det singstarkväll efter att vi kommit fram och installerat oss och på lördagen ska vi bowla och äta tillsammans och ha det trevligt för att sedan se på melodifestivalen och ha det supermys! Det låter väl bra, det passar väl bra för tre par som bara ska ha kul och umgås en helg?

Klart att jag tar med kameran och bloggar under helgen.

Idag var jag förresten glad att jag inte hade tajta jeans att sitta i och behöva dra upp i ryggen hela tiden när vi satt på mattor på golvet i skolan. Leggings och vippig kjol kändes bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback