Kyckling är gott och jeansleggings är skönt!

Tjoho! Varm och luktar en fin blandning mellan kyckling och kebabkrydda efter att jag lagat mat, det blev eget påhittat recept, som vanligt. Slängde i pasta och stekta kebabkryddade kycklingbitar i en form och bredde över matlagningsyoghurt innan jag strödde över riven ost och tjoffade in allting i ugnen. Simpelt men gott hoppas jag, vi får väl se, den är klar snart.

När vi ändå är inne på hemmafru-grejer så kan jag berätta att jag gjorde den klassiska "jag-har-inte tvättat-på-länge-grejen" Alltså att man har allting i tvätten så att man får ta av sig kläderna nere i tvättstugan och sedan ta något som hänger på tork och sätta på sig. Detta stämde inte riktigt med tanke på att jag har massa rena kläder i garderoben men jag kom på att mina nya mjukisbyxor luddar som bara den inuti och då tänkte jag att det kanske blev bättre när man tvättade dem. Så jag bytte helt sonika om till ett par andra mjukisbyxor nere i tvättstugan och hoppades att ingen skulle komma.

idag har jag på mig mina nya jeansleggings son jag har köpt på Gina tricot, jag har tvekat ända sen jag köpte dem om jag ska ha kvar dom eftersom de var ganska dyra men det är verkligen supersköna så jag bestämde imorses att det får vara värt det, fast jag har sett att Vero Moda har finare men dom var tydligen slutsålda typ överallt. (Ansiktet gömmer sig bakom en ansiktsmask så det fick inte vara med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback