Nytt liv åt kjolen

Äntligen! Uppsatsen är klar och ska skickas in efter en genomläsning imorgon, så att det hinner ligga till sig lite och jag inte är för hemmblind när jag läser. Nu är det dags att gå iväg, det blir en rolig kväll, vi ska ju delvis planera våran segelvecka i sommar också.

Jag har på mig en grå klänning med svart sidenband, det är egentligen en ballongkjol som jag kreativt skapat till en klänning. Bra sätt att återanvända kläder tycker jag, allt går om man kommer på det bara. Det är min och Fredrikas nya grej nämligen, vi stod igår och provade massa kjolar från loppisen vilka man kunde ha som klänningar och inte, fniss. Så jag inviger den första idag som jag knappt har använt på två år. Vi hörs imorgon!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback