Så ska det låta

Det blev en kort kväll ikväll, alla vi 4 syskon + fyra till tittade på Så ska det låta där Stenmarck under en vild stund med snygga(?) moves, lyckades göra sönder fyra glasplattor i golvet. Det blev också lite Let´s dance (men vem orkar se det seriöst?)och PS och lite sånt där. Det var kul, jag lånade symaskinen också och sydde till min svarta kjol och lite andra saker. Mycket kjol det handlar om nu tycker jag, jag ska försöka hålla käften om det lite mer...

Mhm, dåligt flyt idag, även blivande svenskalärare kan ha det faktiskt så det blir inget mer nu...Dessutom glömde jag bort att använda kameran så jag har ingen bild att visa heller. Så tråkig är jag, det säger väl en del, fniss. Puss

Uppdate: Jovisst, det låg två bilder på kameran när jag startade den nu, någon annan som hittat kameran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback