Sammanträffande

Imorse när jag stod och väntade på bussen så vände jag mig om för att se vem det var som ställde sig efter mig, vände på huvudet lite sådär som man brukar men sen var det något som fick mig att snurra runt. Kände igen den personen på något sätt, var det något och efter typ 3 hundradelar så fattade jag vem det var. Lite lustigt sammanträffande sådär när man står och väntar på bussen kanske, för det var Johanna som gick i samma klass som mig i sexan. Vi var bästisar det året men efter det har vi bara träffats några gånger men det kan ju bero på att hon har bott i Schweiz  i massa år men nu bor hon i Sverige igen. Vad kul det var att ses! Hon går gymnasiet i Göteborg så vi hade sällskap ner innan vi skildes åt och säkert kommer vi ses mer :) Ja, det var jättekul, bäst start på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback