Sol sol!

Enda dagen jag är hemma denna veckan, då går jag upp klockan 7, visserligen en kvart senare än annars men ÄNDÅ. Men det var så ljus ute, solen lyste in genom fönstret och jag kunde inte somna om så vad ska man göra om inte ta sig lite skogsbärsyoghurt och nygjord musli och sätta sig ute på balkongen. Att vi inte har någon balkong är det största problemet i denna ekvationen men då fåt man väl sitta inne då. Jag kan bara tänka mig hur vit jag kommer att vara denna våren nu när vi itne har någon balkong att sitta och sola på. Det är skit ändå. Det borde vara lag på att ingen lägenhet får vara utan balkong med solmöjligheter. Man kan sitta på taket men hur normalt är det om jag får fråga. Nästa dag i tidningen "En galning har setts solandes uppe på taket, troligen en fånga som är på rymmen från psyket men ingen vgar närma sig henne då hon verkade minst sagt allvarligt störd..." Nej, det låter lite extremt om jag får säga det själv.

Men man blir glad när det är solit ute, har våren kommit för att stanna? Hoppas det, jag ska försöka ta mig ut på en promenad också hade jag tänkt, eller picknick, ska fråga syster om hon är hemma idag och pigg på det. Annars har jag tänkt at baka lite bröd och göra en till omgång med musli, och lite plugg måste jag också klämma in någonstans, samt att tvätta några maskiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback