Nässpray och problemnaglar

Det blev en långpromenad med en instickare på apoteket med Xina, det var nice att bara gå och supa in solskenet, det kändes uppiggande. Ända ut till Lyckorna gick vi för att lämna en nässpray till Johannes, en speciell också, en med brun flaska och blå etikett, haha. Tanten i kassan tyckte att Xina skulle veta namnet på den för att det skulle bli rätt , men skickar man sin flickvän så får man väl nöja sig med det som bjuds helt enkelt. Jag trodde att den var extra stark mot snor eftersom han hade beställt en speciell.

Sedan lagade Xina middag till mig och jag skar tre apelsiner i båtar som vi käkade för att vi skulle få lite C-vitamin i oss. Är inte det bra för humöret eller välmåendet eller nåt eller är det bara inbillning av mig? Jaja hur som helst så lånade jag ett nagellack i pärlemor för att jag har inget eget sådant men jag fick säkert göra om fyra stycken av dom för att jag inte orkade vänta tills dom torkade. Så jag tog med mig det hem till slut där jag kunde göra det i lugn och ro. Dessutom förstörde jag ytterligare två när jag var nere i tvättstugan precis så jag har målat om några stycken nu och hoppas att dom kommer hålla lite längre. Hälften av naglarna gick sönder förra helgen när vi bowlade så nu har jag klippt alla korta också.

Nu ska jag skära upp en apelsin till och sedan plugga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback