Söndag


Jag har en förmåga att inte hitta på någon bra rubrik till söndagar, inte heller denna gång blev det något kreativt. På morgonen blev det väldigt lugnt med sovmorgon och helg frukost innan vi började dagen. Andreas åkte till en kompis och hjälpte honom att flytta in, jag gick till Jennie och Xina och var med dom innan Jennie skulle åka hem, vilket inte blev så många timmar med i alla fall några. Vi planerade in två besök denna våren (och självklart planerade vi in allt som vi skulle göra då också) och sedan blir det ju självklart student och sånt också. Vi hann med söndagsmiddag också innan hon skulle åka hem, supergod köttgryta och sedan favoritglassen till efterrätt.

Efter det visade Julia några sjuka filmer som vi garvade åt...Sedan gick jag och Xina hem till mig, hämtade en dator som Xina skulle ha med sig till Johannes och jag hämtade nycklarna till tandläkaren,  orkade inte städa i fredags nämligen...


På kvällen tittade vi på "Marley&Me" den var ganska rolig, men väldigt lång däremot, vi var väl inte klara förrän halv elva och då började vi inte titta så sent ändå.


Ja, det var en lugn och trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback