Studenttips 1: ta hand om det du redan har

Ja, nu har jag kommit hem från föräldrahemmet som man säger, eller i alla fall en del. Bilderna kommer nog smakprov på imorgon bitti, men däremot kan ni få en inte lika ego-pic på vad jag åstadkom idag. Efter att vi hade ätit pizza (igen!) och supergod sallad och tittat på Mästarnas mästare putsade jag mina stövlar. Det hade jag egentligen tänkt att göra imorgon men jag slutar så sent idag, är på möte tills klockan 18.00 så det blir nog inte så mycket med det då gissar jag. Så jag tog tag i saken på en gång när jag ändå var där och visst blev det skillnad på dem. De var helt lerstänkta och matta i skinnet men nu har de fått lite mer lyster...Eftersom jag är student och dessutom ganska sparsam typ så tycker jag att detta är helt perfekt att fräscha upp det som man redan har och inte köpa nya bara för att de blir smutsiga och tråkiga. Tvätta och putsa upp dom istället (om du vet ,annars kan man be om hjälp, pappa fick tala om för mig hur man gör...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback