Styling!

Tjiho! VFU-examinationen avklarad samt en 3-timmars lektion och efter det drog jag direkt till Nordstan där jag fick vänta lite innan det var min tur. Fick träffa Frida Fahrman och så gick vi och letade kläder, eller jag överlät med glädje det till henne, kul att någon annan väljer ut tycker jag. Vi hittade massa fina klänningar och annat, speciellt på Sisters så hittade vi två skitsnygga klänningar, en av dem blev den slutliga outfiten. Med ett par coola puderrosa skor och skor och make blev det fine. Funderade på att köpa skorna men eftersom jag inte går i klackar så mycket så avstod jag nu i alla fall, kanske köper dem senare. Fast nu hade jag 25% rabatt men jag hade lite bråttom till tåget så det fick vara. Det var väldigt roligt och vi hade det jättetrevligt, hon var supergullig och pekade på det som man hade, inte på det som man inte hade och det fick en att känna sig snygg!
Fick med en finfin goodiebag också, ska öppna den och se vad det är i...tjuvkikade lite i den på tåget och det var inga dåliga grejer så watch out senare så visar jag. Så sjukt kul var det!

Nu har jag bytt om, nu blir det bio och thaimat med mina girls, ska ta bort lite på rougen innan jag är ready, det är lite för mycket i realityn tycker jag. Annars får det vara som det är. Ha en fin fredagskväll! Det ska jag!

Anledningen till min ugly hållning är att jag knappt kan stå på fötterna, har i vanliga fall sämst balans och med 8 cm klackar på så blir det ännu svårare...ursäkta min pensionärs-hållning




Kommentarer
Postat av: camilla

Vad fin du är Linda! Klänningen och skorna var jättesöta ju. Kul grej att få vara med om :) puss

2009-03-21 @ 17:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback