Sunny day!

Tjing på er! Det är så härligt väder ute, men när jag kommer hem så har solen nästan gått ner :( Men imorgon ska jag vara hemma hela dagen för att plugga och då kanske jag kan gå ut om jag hittar någon som vill hänga på, det är så tråkigt att gå ut själv.) En riktig rekreation skulle jag behöva, har suttit i möten hela eftermiddagen och hört på heta diskussioner om hur skolan bör organiseras, och man blir rätt jäst av det. Fast man fick fika och godis så det var helt okej ändå, annars hade jag väl klappt ihop för länge sen. Men nu måste jag ha min glassranson för idag, fast jag var vägen om affären på hemvägen så jag köpte med mig lite goda frukter så jag ska nog ta nåt ur fruktkassen tror jag.

Nu ska jag boka biljetter till bion på fredag, det blir tjejkväll med thai och En shopaholics bekännelser, det kommer bli fett kul. A ska ändå bort i helgen så då passar det ju perfekt, perfekt blir det även att jag kommer att vara färdigfixad eftersom jag blir det i nordstan av proffs så det är bara att njuta järnet sen då. Klappat och klart. Snart kommer dagens outfit också, hann inte lägga upp den imorses eftersom youghurten var slut och jag fick bre smörgåsar och göra varm choklad i stället. Blaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback