Svårt att välja

Gah, sitter och svettas framför skolans hemsida och ska välja vad jag vill läsa för valfria kurser om ett år. Jag har ingen aning vad jag ska välja, för det måste passa ihop med varandra, med min inriktning och jag vet inte allt. Grrr, svårt!

När jag har valt klart och skickat in det så ska jag hoppa in i duschen, var så trött igår att jag stupade i säng utan att tvätta rent ansiktet elelr öronsnibbarna (det ska man visst göra när man har nytagna hål för att inte få infektion) Dessutom så känner jag mig allmännt skabbig så jag hoppas duschen ska göra susen.

Inatt vaknade jag och var torr som ett sandpapper i munnen och gick upp och drack typ en liter vatten, och då hade det börjat snöa ute. Jippi, INTE! Jag som trodde våren var här för att stanna, icke tydligen. Är det bara i år jag längtar så mycket till våren eller är det alltid? Well well, solen skiner ändå så det lilla som är försvinner nog snart.

Idag ska jag sitta framför datorn hela dagen typ, har jag tänkt mig och komma igång med uppsatsen, känner mig inspirerad att skriva och vill komma igång med en rivstart ifall jag får jobb under veckan, i annat fall vill jag bli klar och skicka in det bara helt enkelt. I eftermiddag/kväll när A kommer hem ska vi åka till torp för att titta på skor på Stadium till mig.

Nu ska jag fortsätta att orientera mig bland alla kurser som finns...Inte lätt att fatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback