Tisdagsmorgon

Idag är det VFU, eller praktik som man kan säga för då fattar alla vad jag menar, det är redan näst sista dagen idag. På tal om det så har jag lite skolarbete som ska vara klart, en sak till fredag och en till måndag så det är bäst att jag sätter fart med det nu. Jag började lite igårkväll med det men det mesta är fortfarande kvar så det blir till att sätta sig ner med det i eftermiddag när jag kommer hem, om jag hinner. Jag ska nämligen hinna till Fredrika på seneftermiddagen då vi ska planera våran Englandsresa lite noggrannare. Vad vi ska göra och var vi ska bo och så vidare, det är ju knappt en månad kvar nu bara *längar!*

Det ska bli roligt att träffa lite kompisar så mitt i veckan, det hinns nästan aldrig med men idag så. Njut av eran dag, det ska jag göra!

Idag har jag randig sailortopp och svarta satinjeans på mig, håret får bli en tofs, det är äckligt att ha hängandes när det börjar bli lite fett. Hmm, dags att tvätta det kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback