Bio och thai

Det var en asnice kväll! Vi började med thaien eftersom filmen inte började förrens senare, tur det för jag var hungrig. Jättegott och roligt, vi satt och tjötade och åt oförskämt mycket nudlar och räkchips innan det var dags att packa ihop sig och gå till bion, eller kiosken som är alldeles intill och köpa ännu mer godis. Ja äter alltid för mycket godis när jag är på bio men denna gången hade vi ju ätit innan, smart idé det där, för nu var magen rätt så full så det gick inte i så mycket godis så jag o Kicki delade en dricka istället. Filmen var underbar, Isla Fisher brukar ju vara bra och storyn var superkul, det kan man verkligen kalla att vara shoppingberoende. Om jag hade sett den hemma så hade jag skrattat ihjäl mig men det var inte så många som skrattade så jag fick hålla mig. Haha, den var skitkul! SE DEN om du vill skratta!

Nu får jag lägga mig själv, Andreas är borta och Xina skulle egentligen bo här men så skulle hon jobba imorgon så då var det inte så stor idé på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback